دیدگاهها، تجربیات و زوایای فکری مختلف، قطعاً چالشهای بهتر و با کیفیتتری رو خلق خواهد کرد. اگر با هر انگیزهای دوست دارید به این برنامه کمک کنید، استقبال میکنم و قدردانی. 😊 🙏
علاقمندید چالش شما هم یکی از چالشهای هفتههای بعد باشه؟
میتونید شرح اون رو به آدرس ایمیل زیر بفرستید. هرچقدر دوست دارید میتونید شرح بدید و به من کمک میکنه تا منظور شما رو بهتر بفهمم و در نهایت سعی میکنم در قالب فرم کوتاه چالشهای هفته قرارش بدم: چکیده + شرح (اگر لازم بود)
پیشنهاد شما میتونه مسئله یا سوالی باشه که الان در کسب و کار باهاش درگیر هستید! با هر انگیزهای که چالشتون رو بین چالشهای هفته جا میدید، بازخوردهایی که ممکنه در شبکههای اجتماعی یا محافل تخصصی بگیره میتونه به بازتر شدن دید شما کمک کنه.
به طور کلی از ایده های تازه، تا حد خوبی پیچیده، چند بعدی و کمی انحرافی ولی دقیق استقبال میکنم. روشنه که نمیتونم تضمین کنم که اگر ایمیلی فرستادید، اون چالش حتما در بکلاگ قرار بگیره. سعی میکنم سوگیریهام کمترین دخالت رو در انتخاب داشته باشه ولی اگر به هر دلیل اینطور شد، از همین جا عذرخواهی میکنم و خواهش میکنم به این خاطر ارسال چالش رو متوقف نکنید. ایدۀ چالشی شما بدون نام و کاملا ناشناس منتشر خواهد شد. از نام، ایمیل و اطلاعاتی که از طریق فرم ارسال میکنید هیچگونه استفاده تجاری و غیرتجاری نخواهد شد.
چالشهایی که ایدۀ آنها مشارکتی هستند با برچسبِ توصیه شده ، نمایش داده خواهند شد.
بکلاگ چالشهای هفته معمولاً از موضوعاتی تشکیل شده که یا از موارد خارجی و داخلی اقتباس شدند، یا کاملا ساختگی هستند. این چالشها تلاش میکنه سه بعد یک محصولیچی رو به چالش بکشه، بعد استراتژی، اکتشاف و تکنیک! برخی از چالشها فقط یک بعد رو و برخی چند بعد را هدف قرار دادهاند.
لطفاً ایدههای ناب خودتون را از طریق فرم زیر یا ایمیل مستقیم 📨 ارسال کنید.
🤝