راهنمای اسکرام – ویرایش ۲۰۱۳

پروردگار بزرگ را شکرگزاریم که توانستیم ترجمه راهنمای اسکرام – نسخه ۲۰۱۳ را با همکاری و همیاری صمیمانۀ عدۀ کثیری از اعضای «انجمن‌چابک‌ایران» به پایان برسانیم. از تمامی کسانی که هر به‌نوعی با این گروه ترجمه همکاری کردند، سپاسگزاریم و از درگاه خداوند متعال بهروزی و توفیق روزافزون یکایک آن‌ها را خواستاریم.

و با سپاس فراوان و ویژه از تلاش و همکاری صمیمانه آقایان اسد صفری، سهیل صمدزاده، علی حاجی‌زاده‌مقدم، یوسف امیری، مرتضی رشیدی، ابراهیم نبیئی ‌قهرودی، محمد‌حسین احمدی، تقی جاودانی، ایوب کوکبی، حمید صابری، اکبر داستانی، رسول باغبان، علیرضا اسماعیلی، محمودی اسدی، محسن مؤمنی و مجتبی بهروزی، که ترجمه پیش رو بدون تلاش آن‌ها میسر نمی‌شد.

راهنمای اسکرام

توصیه می‌کنم اگر با اسکرام آشنایی ندارید، از دریچه کتاب راهنمای جامع اسکرام وارد دنیای اسکرام و چابک کاری شوید. مطمئناً درک تعاریف موجود در کتاب که توسط خالقین آن تدوین‌شده، راهگشای فرآیند پذیرش و پیاده‌سازی موفق اسکرام خواهد شد. از تحریف‌ها به دور خواهید ماند و با اسکرام ناب و اصیل آشنا می‌شوید.

کتاب راهنمای جامع اسکرام یک‌بار دیگر در آذرماه سال ۱۳۹۳ مورد ویرایش مترجمین قرار گرفت و تغییرات جدید در نسخه اصلی به آن افزوده‌شده است. امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید.

👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *